...

Ju mer jag tänker på samtalet med Dr Orre, destu mer arg blir jag. För det första var han sjukt otrevlig, han höjde rösten och dumförklarade mig både en och två gånger. För det andra så är jag så förbannad på att han kan välja bort oss på ett ögonblink, han raserade vår värld och önskningar på en sekund, utan att tänka, utan att visa empati, utan förståelse. HAN däremot tyckte jag skulle ha försåelse för landstingets ekonomi och resurser...men GLÖM! Jag betalar skattepengar varje månad som går till saker jag inte har lust att betala om man nu ska hårddra det (jag vill såklart att allt ska vara "gratis"). MEN jag undrar hur mycket pengar som läggs på aborer varje år och tror ni jag har det minsta lust att lägga mina skattepengar på just det i dagsläget?? Jag betalar för gastric by pass operationer, som även det är en frivillig operation. Jag betalar för att dom med amputerade kroppsdelar ska få sina proteser och dyl. Detta gör jag MER än gärna om jag nu skulle få ha kvar rätten att få det jag vill ha av landstinget...Men vi blev kastad på soptippen utan att blinka. DET gör mig förbannad!

Jag vill idag ge ett stort fång blommor och massor med kärlek till min make som står vid min sida i vått och torrt! Tillsammans är vi stark!

Arrrrggghhh, jag är på riktigt kräksjuk av all ilska i kroppen!!
Fy fan för smågudarna som finns på våra sjukhus!!

Kommentarer
Postat av: Mommo

Fy fan... Hatar dessa kalla å empati lösa läkare... Tur att ni är två i denna kamp .. Kram..

2012-12-14 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0