Nämen helg igen....

.....och denna helg jobbar jag faktiskt! Förra helgen var bara en lur jobbhelg, allt för att lura blivande fru Jakobsson inför hennes möhippa :) och det gick ju som smort! Hon anade ingenting när hon fick brevet på morgonen :) och vi hade en supermysig dag, tror även sussa var nöjd :) Jag fattar inte varför det inte blir mellanrum i bloggen när jag faktisk gör mellanrum här i texten? All text blir ju bara i en klump, ogillar, så därför kommer jag skriva mellanrum i stället så ni fattar att jag börjar på nytt stycke! Mellanrum. Milo har nu tagit sina första simtag utan kuddar och han är sååå duktig, han simmade idag iaf tre meter utan hjälp! Det som är synd är att jag var i poolen ensam med honom idag så då finns det ju ingen som kan fota! Mellanrum. Jag är verkligen glad att pappa har den där poolen, det gör att jag även på jobbdagar hinner avnjuta några timmar med sol och bad, det tar ju mer tid att ta sig till en strand med allt som det innebär... Hos pappa finns ju alla bekvämligheter liksom.. Mellanrum Nä ni vänner, nu måste jag sluta mina blå så dom orkar öppna sig kl 05.00... Mellanrum Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0