Skaplig hjärtsnörp

Jag har ju varit blekt blondin så gott som hela livet, har haft några perioder med mörkt hår, som jag haft nu! Har länge velat färga överhåret blont och det under mörkt, så då tog jag kussen till hjälp och det jobbet skötte hon utmärkt :) det var bara det att efter jag tvättat ur och ska borsta håret så får jag halva huvudet med hår i borsten, känner verkligen paniken och ropar på Joanna... Vi drar ur stora testar med hår, tack och liv har det gått av typ på mitten och inte i hårbotten (säkert en hel del där också).... Jag har blekt håret säkert 100 gånger själv men har aldrig någonsin stött på detta!! Håret som ramlade it var som tuggummi, skitläskigt!!! Jag använde Jane hellen slingblond, så jag varnar för den!! Har alltid använt samma blondfärg men tänkte prova nåt annat då denna skulle ta bort gula skiftningar.... Tänk om det hade stått att det tog även bort halva håret! Det hade vart tacksamt faktiskt!! Är nu rädd för att somna för att i morgon hitta resten av håret på kudden!! Men klockan ska ställas för jag måste hitta en ledig frisör innan mitt kvällsskift börjar! Vägrar att gå ut med detta skatbo! En liten, liten del av det som ramlade bort!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Shit! Hoppas resten av håret var kvar när du vaknade och att du hittade en frisör!

2012-07-19 @ 13:10:13
Postat av: Linda

Been there, done that kan jag ju säga. Det behövs något sådant där för att inse att det är billigare att gå till frissan :P

Snyggt blev det till sist iaf =)

L

2012-07-20 @ 21:49:46
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0