Bloody

Ledig dag i morgon, men gissa vart jag ska!? Jo till sjukhuset för att donera lite blod! Är det något jag insett så är det hur viktigt det är att blod finns tillgängligt, utan dessa blodpåsar skulle många inte överleva!

Är du frisk så GE BLOD!

http://geblod.nu/

Ska alldeles strax nanna kudde, men det där med att komma i säng är ett problem för mig, är fortfarande som ett barn på kvällarna, rädd att missa nåt ;)

3 veckor till Ullared :) längtar faktiskt! Tur att jag varit ledig ett tag innan vi åker så jag har tankat Milo batterierna överfulla innan vi åker ;) som det är nu träffar jag knatte bara några timmar här och där så jag går alltid på halvtomt batteri, och det är fasen inte bra! I morgon ska det fyllas iaf :)

Puss på er och nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0