Gjorde iaf ett försök ;)

Milo tjatar väldigt mycket om syskon till mig, så ny försökte jag förklara på ett vuxet sätt att vi inte kan få fler barn och att det inte fungerar för alla! Han blir tyst ett tag och säger att det kan vi visst, han vet hur vi ska göra säger han! Oj, hur då svarar jag, och skrutt säger "ni måste älska varandra mer och mer och mer" :)

För några år sedan när han frågade hur bebisen kom in i mammas mage så svarade jag att det blir så när en mamma och en pappa älskar varandra, en lightversion helt enkelt! Jag kom ihåg att i samma diskussion där för några år sedan så frågade han mig om det gjorde ont när doktorn knivade ut han från min puppilura ;)

Så nu vet vi Rickard! Vi måste älska varandra mer och mer och mer!


Kommentarer
Postat av: Jenny Johrin

Gounge! Älska <3

2012-07-18 @ 07:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0