Hemma en sväng

Nyss kommit hem från arbetet, och det är just vad det är, JOBB, JOBB, JOBB! Inte en lugn stund! Visst vill jag ha saker att göra hela tiden, hatar att sitta av min tid, men hallå! Det måste finnas andrum och inte stundvis övermäktigt! Men i slutändan brukar det ju alltid bli bra :) men, det finns sjuka människor alltså! Och jag klagar på huvudvärk ibland och vissa ligger med 17 slangar i kroppen och är jättesjuk...

Det roliga jag såg när jag öppnade blogg statistiken idag var att jag hade 20 unika besökare men 70 sidvisningar! Det betyder att någon har uppdaterat min blogg VÄLDIGT många gånger idag, nån som känner sig skyldig??

Nu tror jag att jag ska gå och väcka knatte så jag kan myspysa lite, eller nej det ska jag inte, men skulle bra gärna vilja!



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, sådär brukar jag ha också. Dock inte skyldig till att ha kollat så många gånger. Kanske två ;P



Linda

2012-06-06 @ 09:00:30
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0