Känns som en riktig jäkla baksmälla

Ja, efter den där incidenten så har jag ännu inte repat mig helt, blodtrycket är skapligt men tog ett HB idag på jobbet som visade 103, normalt för kvinnor är över 130... Inte fasen vet jag att man ska sjunka så lågt efter en tappning på 4,5 dl, det är ju bara typ 10% av vår blodmängd! Måste ju vart blodfattig före!

Idag har jag iaf jobbat ett dagspass, tungt som attan var det att kliva upp i morse men allting går (utom spädbarn... eller hur var det där), tung dag, hjärtklappningar hade jag mest hela tiden. I morgon jobbar jag kväll så då får man ju lite sovmorgon :)

Ge mej sol några timmar i morgon förmiddag så blir jag glad!

Sen är det bara ynka fyra arbetsdagar kvar innan min minisemester (föräldraledighet) :)

Annars tycker jag det är ok, tungjobbat och trögt är de rätta orden!

Nattnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja det var ju det där med spädbarn ja :P

2012-06-14 @ 17:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0