En dag av dom alla

Idag var det ju tisdag och nu vet ni ju vad det brukar innebära - Milos tennis, men idag åkte pappan iväg med knatte och jag gav mig ut på en runda, tänkte att nu ska jag kolla hur elljusspåret ser ut, och i ca 1 km var det ok, men den långa rundan var bara is och blött så då vände jag och gick en annan rutt, efter halva vägen så kändes det som benen skulle spricka för varje steg jag tog och musten bara går ur en, vill bara sätta mig i diket och strejka och ringa efter en taxi... Men jag tog mig runt och när jag gick förbi Anneli så åkte glassbilen förbi så jag sprang in och hämtad Siri för att ta henne på första glassbilbesöket.. Tänkte att den bara skulle till Borka och vända... Eller hur!!! Vi väntade i hela två timmar innan glassbilen kom tillbaka!! Och vem kan säga till en 2,5 åring att det inte blir nån glass?? Inte jag iaf så vi stod snällt och väntade i två timmar! Nöjd blev liten i slutänden och det är ju det som räknas :)

Hann med att kika in till min Janna också innan jag gick hem, älskade vännen min <3

Jag som inte är morgon människa för fem öre uppskattade faktiskt den vackra himlen i morse på väg till jobbet 06.00..
.. Det var finare i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0