Ett till

Fasen man blir ju taggad att skriva när det kommer lite kommentarer, Linda L, det var inte igår! Kan det ha varit typ 1996? ;)

Det blev inte Dirty Dancing, inte sängen heller... Det blev bridges Jones dagbok, en film man också sett ett antal gånger, så jag knäppte till och med av innan filmen var slut ;)

Klockan är ställd, 05.15... Jag är verkligen ingen morgonmänniska, morgontrött och kvällspigg, gener som också min son fått.. Spelar ingen roll när han kliver upp på morgonen, om det är kl 6 eller 10 så kan han omöjligt somna före 21 på kvällarna, det bara går inte.. Hoppas det ändras liiite tills han börjar skolan, för hans skull..

I morgon är en stressdag - tisdag, vilket innebär att jag slutar klockan fyra, åker till Enånger från Hudik och hämtar Milo, åker direkt nästan tillbaka till stan då han har tennis halv sex.. Inte kul, men det tycker ju han, och det betyder ju allt:) min fina pojke! <3

Knatte fäller dom roligaste kommentarerna, som en dag i bilen och Rickard sa åt han att sätta fast bilbältet, han svarar: "lugna ner dig farsan, jag håller ju på"... 6 år eller 16?

Ikväll satt jag och kollade på nåt viktminskningsprogram på engelska och jag som är yberföriktig att visa Milo sånt, jag tror jag aldrig sagt att jag är tjock eller nåt annat i hans närvaro faktiskt.. Men såklart, ungen är ju inte dum, han fattade ju vad programmet gick ut på, trots att han stig och lekte en bit från TVn, och han säger:" får jag säga att nån är tjock, fast jag tycker den är fin"... Njä svarade jag, då tror jag det räcker med att säga att personen är fin bara ;) och efter förklarade jag såklart vart den riktiga skönheten finns - på insidan och att det är hur man är som betyder något, då säger gullungen : " jag tycker du är fin mamma både på utsidan och insidan"...KÄRLEK <3

Nu sova


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja, 96 stämmer nog för det var då jag drog från Iggesund!



Vilken härlig liten grabb du har, han verkar hur gullig som helst!

2012-03-20 @ 07:11:24
URL: http://minbebis.com/blogg/lillafamiljen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0