Gokväll

Ser fram emot en ledig helg innan hästveckan från hell börjar ;)
Jobbat idag på dagen och åkte sen och hämtade lilleman som spenderat ett dygn med Mormorn, tack! <3

Åkte hem och kände i hela kroppen hur rastlösheten tog över mig, smittade Milo med detsamma som också började åla ur sin kropp, så då blev det ett besök till bästa fam Njutånger, och kvällen vart räddad på bästa sätt!

Ligger nu i sängen trots en ledig dag i morgon men maken dök på tvdosan och zappade på nåt kasst, så då kan man ju lika gärna ligga i sängen och knappa på mobben ;) vad gjorde jag innan iphonens tid egentligen? Satt jag alltid framför datorn då eller hade jag ett liv? ;) Jag har väl alltid gillat mobiler och följt med i utvecklingen av dessa och bytt mobnummer en sisådär 700 gånger.. Men det är väl också det enda tekniska som intresserar mig, vi har fortfarande en 32 tums tjocktv, ingen stereo, inte ens en radio faktiskt (har ju spotify i mobben) ;) ingen klockradio (har ju väckarklocka i mobben) ;).... Ja som sagt det tekniska är inte min grej, men en jäkligt bra mobil är viktigt för mig.. Jag har allt i mobilen, kalender, kameran, alla bilder, internet, bank id, bloggen.. Ja allt! Jag använder datorn en gång i månaden - för att betala räkningar, det kan man göra på mobilen också, vilket har hänt, men det går snabbare på datorn :)
Nu är inte mitt hjärta fast kanske vis just iPhone men just nu vill jag prova det och jag är nöjd men nästa gång kanske jag vill prova nåt annat, vad har ni för mobbar och varför tycker ni, eller inte tycker om just den?

Satte ett väggord på kökssoffan och det blev faktiskt bra trots att jag var ute efter en med vit text :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0