Härlig onsdag

Började dagen med att skjutsa knatte till dagis då hans kottegrupp skulle åka buss till klappen å åka pulka. Direkt då tog jag ett rask prommis, hur härligt som helst... Möte dock två tjejer efter vägen (den mörka vägen med mest skog på rundan) som frågade varför jag håller en tändare i handen... Anledningen är faktiskt att jag ser det som ett vapen..är ju mörkrädd mitt på dagen liksom... Skulle en Björn eller varg dyka upp så kan jag iaf försöka elda på dom, ganska galet men det känns bättre för mig att ha något slags vapen ;)) någon sa att jag borde ha en sån där liten sprayflaska också så det blir en stooor flamma ;))

I alla fulla fall så tog jag en het dusch för att hämta upp Milo och då for vi direkt till fam Helena Hådell, var ju typ tusen år sen sist så det sög i njutångerstarmen kan jag lova, lovely!

Ikväll har vi bara varit hemma, slängde Milo i säng tidigt då han var trött men tror ni han tyckte det var kul? Svar nej! Ungen är ju sjövild, skriker och gormar och helt otroligt mörkrädd så man måste stanna tills han somnar annars är han helt upproriskt arg/ledsen/rädd... Fast jag kan ju till viss del förstå det där med mörkrädsla...men han somnade princip mitt i ett skrik så trött hade iaf mamman rätt om... Förstår inte alls vart han fått sitt envisa humör från!!??

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0