Helgjobb

Ja, i morgon startar jobbhelgen! Helt ok med tanke på att jag jobbat en natt sedan förra fredagen :)

Så planer inför helgen är få, kan väl tänkas att man hittar på nåt i morgon kväll, vad vet jag inte!? Min make är sjuk, och alla vet väl vad det betyder när en karl är sjuk, eller hur!?

ÄNTLIGEN har jag en kökssoffa, har letat på blocket i evigheter och när jag skriver ut på facet att jag önskar köpa en sån så visar det sig att min egen mamma har en ståendes som inte används, samt min egen bror! Då undrar man ju hur kommunikationen är egentligen! ;)

Det blev superbra kan jag tillägga!

Milo spenderar natten med mormorn så i vanlig ordning har jag lite svårare att somna, han fattas mig liksom! Att han växer upp och är den snälla, godhjärtade pojke som han är gör att mitt hjärta svämmar över av stolthet men samtidigt tycker jag det är sååå jobbigt att mitt enda barn håller på att bli stor, jag vill ha en liten knatte ett tag till, jag är liksom inte färdig med småbarn... Men det är väl bara att hänga med gissar jag, och ta vara på de små tillfällena då han och jag har våran egen tid!

Ja Milo, jag kan inte ta åt mig äran för den fantastiska lilla pojk han är, det är medfött, hans empati och godhet, jag har bara hjälp han visa vägen, resten har han listat ut själv! Mammas hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0