Helgstatus

Fullspäckad helg (som vanligt)...
Ikväll så ville jag gärna åka till fam Njutånger men då mina män i familjen var trötta och hemmasugna så blev det att jag och Joanna tog en promenad till Finnicka och hälsade på fastra Therese, och det blev en bra kväll det också :) jag har sån fin och stor släkt... Som nästan alla bor i byn men man träffas allt för sällan tyvärr..

I morgon har Milo extra uppvisning på dansen ute på E-center i Shamn, och på kvällen blir det melodifestival hos Sussa! Söndagen är planerad för fiske... Rickard har gett sig tusan på att få en havsöring (eller två), nu när isen går samt att han införskaffat sig nya fiskegrejer ;)

Nu ska jag sova och det ser jag verkligen fram emot!

Trevlig helg :)

Bästa släkten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0