Konstig helg

Var väl egentligen en jobb helg men blev ledig idag då en kollega ville byta skift...

Lördagen kunde ha börjat bättre än den gjorde, tragiskt besked direkt när jag kom på morgonen på jobbet och sen var det svårt att släppa min fina vän i tankarna... Det kommer komma en dag då du kan le igen och fortsätta som vanligt.. Men låt det ta sin tid, sörj, va arg, gråt, kramas... Jag finns här, det vet du.. Varje minut på dygnet, älskade vän! <3

Lördagkväll åkte vi till sus med familj, åt mat på charlies och kollade på film, vad vore en helg utan att träffa er!

Idag började jag dagen med en promenad/joggtur, så himla skönt, rensa tankar och höra fågelkvittret på morgonen är oslagbart, och att det tillkommer träning är ju ett plus i kanten ;)

Nu ikväll var det Milos dans som gällde och nu fick de lära sig en ny dans och gissa till vilken låt!! Dingidingidingdingding... Här glider kingen in... Som om inte den låten sitter fast ändå liksom!!
Jag och maken avslutade iaf kvällen med ost och kex, såå mumsigt!




Kommentarer
Postat av: helena

Tack för allt stöd du ger under denna fruktansvärda period i mitt liv. Hoppas att dagen kommer snart då jag kan tänka tillbaks med lycka istället för alla dessa tårar som kommer nu. Vad gjorde jag utan dig??

Tusen kramar Helena

2012-03-21 @ 17:54:43
URL: http://helenahadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0