Reklam eller inte

Har funderat ett tag på att göra reklam om min blogg på typ fb, men efter noggrant övervägande har jag bestämt mig för att fortsätta med er få läsare som följer, och det kan då betyda att jag kan skriva liiite mer personligt.. Får väl se hur jag känner sen men just nu så trivs jag bra med er :))

Kvällen fortsatte i lugn och ro, vi hade dock en sopdag ute i området ikväll men jag sa till maken att jag tyckte det var sååå synd att vi bara hade en sop och att det stod hans namn på sopen gjorde ju saken ännu mer ledsamt för mig som då inte kunde hjälpa till ;) jag har själv känt mig helt sopslut och enormt trött i kroppen så det var bra att jag stannade inne tror jag :)

I morgonkväll börjar min jobbhelg och slutar på måndag kl 16... Känns inte så lockande just nu men det är ju kul när man kommer dit!

Gonatt på er och ha en bra morgondag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är ju på två sätt. Jag skriver ju mest om renovering och barn, så jag tycker det är helt ok om det är fler som läser. Skulle vara kul med ännu fler tycker jag =)



//L

2012-04-01 @ 18:13:25
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0