Upp på hästen igen

Jobbdagen slutade viss kaotisk men som tur var så gick det bra och det känns ok att gå dit igen i morgon!

Ja så i dag kom överraskningen angående deklarationen till allas vårt vetande, och jag gick plus medan Rickard gick back.. Känns ju sådär faktiskt och ser min Ullaredresa försvinna bort! Bara hoppas att hans bilresor godkänns så känns det liiite bättre..

Idag var det tennisträning som stod på schemat och herregud va duktig han blivit, var flera veckor sedan jag var med och det märktes stor förändring :) sen tittade jag in hos fam Njutånger, och det kändes skönt att sitta och surra där ett tag <3

Shit va trött jag är, det ska jag nog utnyttja nu ;)

God natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0