Up's n' down's

Dagen började inte på bästa sätt men blev bättre under dagen och slutade till sist bra...

Jag och Milo stannade hemma idag från fisketuren och lät pappan och LJ åka själv.. Så en garderobsrensning stod på schemat för mig, och nu är det sååå skönt! Min mor blev en säck kläder rikare, kul att det kommer till användning då de flesta plaggen faktiskt har lapparna kvar ;)

Mor bjussade på käk och sen for vi vidare till Morfarn och Birgitta som bjöd på fika ;) härliga söndag :)

I morgon vankas ännu en ledig dag, 75% is the shit!! Schemat är tomt och det känns bra, varit dåligt med tomma dagar på slutet.. Skulle vilja hitta på nåt skoj med knatte, får väl la si va dä blir!

Sov sött mina få läsare som är sämst på att kommentera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0