Då vare slut för denna gång....

... Ja ledigheten alltså! Två dagar är för lite, igår var jag skittrött och idag hinner man inte allt! Det jag hunnit är iaf, är att stå ute med mannen medans han grejar med altanen, vi kan inte ens bygga ihop en Ikea möbel utan bråk så det slutade med att han bad mig gå - så jag gick, och solade ;) Milo var på kottegrupp och hämtades kl 12, vi donade, tvättade lite och hängde tvätt... Sen satte jag pojken på hans cykel och han fick följa med ut på en runda! Bättre tränare får man leta efter, "kom igen mamma, spring, spring fortare, kom igen nu mamma", trots att jag i det ögonblicket tänkte tankar som jag skulle få livstids fängelse för så kan jag lova att det peppade bra, så det var inte sista gången :)

Sen hann vi in en sväng hos mor för att sen hem och laga middag!

Efter tänkte jag sätta upp en rullgardin jag köpte igår till TV rummet, Denver för lång så vi tog en snabbis till shamn för att byta den... Döm om min förvåning då jag faktiskt fick betala trots att jag tog en rullgardin som kostade 25 kr mer. Detta pga att jag inte hade kvittot kvar och kassan går på lägsta pris, så jag fick istället lägga till 35:-... Jag frågade vart det låga priset fanns, på nätshoppen? Men Nää det kunde hon inte svara på! Mysko!

Väl hemma igen så tvättade jag lite till och gjorde ordning Milo för sängen! Tredje kvällen han somnar utan problem här nere, mörkerrädslan är som bortblåst, skönt för honom! :)
Och jag sov faktiskt uppe i sängen i går!

Nu är det TVn tills sängen kallar!

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0