Dont stop beliving...

Jag bär fortfarande efter alla dessa år på ett hopp, ett litet, litet kanske...

Idag har Sussa haft ett sånt där jobbigt och obekvämt samtal... Det är så att dom ska resa till Prag i helgen med Fredriks familj (inte Ella) och då Sussa är hemskt flygrädd och kontrollfreak så måste hon veta att Ella får det bra om nu planet skulle störta! Så dom vill att Bellan ska bo hos oss om nu olyckan är framme... Det är ju en fantastisk ära att dom vill att vi ska fostra det bästa dom har om nu inte dom skulle finnas (hemska tanke)... Ella har redan en plats i vår familj så självklart skulle vi älska henne som om hon vore vår egen Sussa, du kan vara lugn... Planet kommer inte störta, men du vet att vi skulle ge Ella en fantastisk uppväxt och prata om er massor, varje dag!

Hur mycket nu än Ella är välkommen till oss så önskar jag inget hellre att hon kommer få växa upp med sin mor och far ;) vilket också hon kommer göra :) <3 Det är min Sussa det!

Ni kan ju ana hur jobbigt hon tycker att mycket av bröllopets planer ligger i mina händer ;) älske dej stump <3

Idag har jag varit i Njutånger och fått träffa mitt hjärtas Helena <3, hon följde mig till Elgiganten för att diskutera TV apparater, hon och jag fattar nada om specifikationerna som hänger där på väggen och ser smarta ut! Men vi fick nog ut det vi ville av besöket!

På em så tog jag och Joanna en prommis, väldigt skönt! Men åren till komma gör att jag har fruktansvärt ont i min vänstra höft ;) men tur är väl att jag inte har ett dugg känningar från mina benhinnor :)) tack älskade vän för sällskapet <3

Nu - sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0