Duuu äär min maan...

... Och jag vet du gör så gott du kan... ;)

Nu är snart, snart altanen klar! Den har jag längtat efter i 4 år!! Blir en enorm skillnad att ha någonstans att gå ut.. Bra jobbat Rickard!

I morgon efter jobbet blir det en sväng på systemet för på kvällen vankas det 30+ på hogges! Ser jag fram emot som attan, synd att väderprognosen för i morgon kväll inte visar sig från sin bästa sida!

Blir bara så här idag för nu måste, måste, måste jag sova...

Förresten så har vi nu äntligen bytt ut vår 28 tums tjocktv till en 55 tums platt sak.. Overkligt stort, men efter en om möblering som gjorde att TVn hamnade 6 meter ifrån soffan istället för tidigare 1 meter så var det väldigt nödvändigt för att kunna läsa undertexterna ;) Milo trodde han dött och hamnat i TV himlen när han kom hem från dagis och såg vidundret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0