I think i wanna marry you

För mig är det fortfarande lördag men klockan har faktiskt passerat tolv!

För sex år sedan den 13/5, samma dag som Milo "blev till" (sorry mamma) ett år tidigare, tog jag och Rickard tillfället i akt att slå våra påsar ihop! I samband med Milos dop så överraskade vi våra nära och kära med bröllop :)

Tiden går men jag är fortfarande bara 25! Sådetså!

I sommar är det dags för en av mina närmsta, äldsta och bästa vän att göra slag i saken! Jag och Rickard har fått den äran att vara värdar/toastmasters, och planerna snurrar, ska bli såå kul! Älskade Sussa, fru Jacobsson liksom :)

Nu ska jag joina mina sovande killar uppe i sängen!

Sov sött


Kommentarer
Postat av: Sussa

Hehe... Overkligt! Kunde dock inte ha valt bättre än er och vi litar på er till 100% (även fast jag har problem med att släppa kontrollen!)

2012-05-13 @ 21:59:18
URL: http://ellasmammasussa.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0