Im a bitch, im a lover, im a child i am a mother...

Två kvällar gjorda och det betyder att det är två lediga dagar innan helgen drar igång, späckad med jobb!

Känns som jag aldrig träffar Milo, lämnade honom igår på dagis kl 13, sen sov han när jag kom hem, upp i morse och gick ner på dagis kl 9.30 (6 års grupp), och nu sover han såklart när jag kommer hem :( i morgon ska han på dagis igen på grupp och jag ska till stan och lämna blod och sen möte på em, på kvällen ska jag på healing... Så på torsdag först får jag njuta av knattes sällskap igen!
Hua!

Finns det någon därute som älskar sitt jobb mer än att vara hemma? Jag älskar att vara ssk men jag älskar ännu mer att vara hemma och poa på.. Vi jobbar för mycket och är borta från nära och kära alldeles för mycket, skruvade värld! Jag röstar för 25 timmars arbetsvecka ;)

Nä, det är nog bara att knega på gissar jag, orka vara en glad ssk, en bra mamma, handla, laga mat, städa, vara en bra vän! Man är ju född kvinna så då fixar man det mesta här i livet!

Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0