Im walking on sunshine

Men joråsåatt! Jag känner mig stark, att jag kan! Jag har en skyddsling med mig som passar min rygg, deg känns tryggt!

Igår så åkte jag och kussen till dakapo, letade barn fotbollsskor men gick därifrån tomhänt! Vi hann med en sväng på stan och lunch på Bangkok kajen innan kvällsjobb för oss båda! Upp idag för att jobba igen (har jag sagt att jag hatar vändpassen?), ledig ikväll och kvällspass i morgon, sen är jag ledig EN hel dag för att jobba fyra igen! Man måste ju bara älska yrket alltså ;)

Har vart ut och gått/joggat nu i kväll och det är ju skönt när det är gjort alltså, det är det där klivet att orka komma iväg som är tungt! Så nu ska jag hopp i duschen!

Hade kunnat tänkt mig att åka till shamn ikväll då det är lite lattjolajban där ikväll inklusive cruising... Bara för att göra nåt annat men nu sover knatte och nästan maken, så soffan it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0