Jösses

Ledig dagarna två innan det drar igång en jobbhelg igen!

Fick lite energi på kvällen som jag valde lägga på Milos legorum/spelrum, och herregud, unge! Vad gör du när du leker egentligen? Milo fick ont i ryggen och måsta vila mitt i röjningen, kom tillbaka lagomt tills det var klart, en äkta pojk!
Jag bar ner hans säng i går till hans rum på nedervåningen i går (ja han har två rum), då han är för mörkrädd för att somna däruppe själv när vi sitter nere! Och dessa två kvällar som gått har han somnat utan problem! Och kom ni ihåg att jag klagade för ett tag sen att maken sov på soffan? Nu i natt var det jag som inte kunde lämna nedervåningen och Milo här nere ensam, så jag sov på soffan ;) värsta nördmorsan då som vanligt! I natt ska jag våga mig upp, men först ska jag dra ur varenda kontakt och och spika igen ytterdörren! Kom nu ihåg att vi samsovit i hela sex år! Och nu ska vi sova på olika våningar!! Hujedamig!

Nu saknar jag mina vänner, i helgen träffade jag inte fam Sussa, och det är ju liksom ingen helg utan er ( iofs hade jag inte helg heller)... Undra sa flundra om jag inte kan lura ut Janna på en prommis i morgon em, så får vi träffas en liten stund... Den lilla stunden hon kikade in idag räknas INTE!
Fam Njutånger träffade vi i lördags och det gillas skarpt för där sög det rejält i Helena tarmen!
Vill även få till en dejt med Nadia, det är dags för det igen!

Tänker ofta på mina vänner som fortfarande finns men tyvärr finns vi inte i varandras liv på den nivån längre och det accepterar jag, man har inte samma tid nu som man hade förut! Men det betyder inte att jag inte tänker på er och älskar att träffa er dom få gånger det händer, hellre nån gång ibland än aldrig ;)

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Joanna

ja men jag är iaf lättlurad :)

2012-05-15 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0