Just another day in...

Tyckte inte paradise passade in tyvärr!

Tycker att allt känns ganska jobbigt nu, känns som man står med ett ben på varje sida, men av vad vet jag inte... Lite svajjigt sådär!

Dagen har inneburit en dag med ongan, bara haft en mysig innedag. På kvällen var det städdag iområdet, men regnet var på besök så det blev kortvarigt. Joanna och Filip kom, och Joanna hade med sig en påse innehållande papper och fönsterputs, hon gillar visst att kunna se ut genom fönstren, jag kan verkligen inte putsa fönster! Men tjoff tjoff så hade även vi fönster som man faktiskt kan se ut igenom :) tror jag kommer bli bländad i morgonbitti när vi kliver upp :) Min Janna! <3

I morgon börjar mastodonthelgen, ser jag fram emot det? Nja, sådär! Vet ju nu hur helgerna brukar se ut, patienter upp till öronen, och uteblivna luncher, meny ska vi inte riktigt dra det dit ännu, det kan ju även bli en toppen helg! ;)

Nattinatti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0