Jobbar

ja just nu kanske jag inte jobbar, sitter och dricker vatten efter nattrondning :)

Helgen spenderades i ysen och inte en droppe regn fick vi på oss ska ni veta! På lördagkväll var det kräft/suring kväll, och MASSOR med vin :) hade jättemysigt. Gamlingarna åkte hem ganska tidigt och Daniel och Ida stannade några timmar till, det var bara vi unga och fräscha (läs jag och Ida) som var vakna och avslutade festen, storebror somnade på husvagnssoffan och maken i sängen! Och vi fick nu konstaterat att broder snarkar på både in OCH utandning ;) Åsså fick han åka hem som en liten kissemiss :)

Dagen efter dagen före var trött, sov skitdåligt i vagnen så jag försökte slumra i en timme på dagen medans pojkarna fiskade men det gick sådär vilket medför att nu kl 04.30 är jag väldigt sugen på att lägga mig i sängen :)

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: helena

Låter som att ni haft en mysigt helg,hoppas vi får se den nya medlemmen snart. Kram

2012-09-05 @ 20:48:44
URL: http://helenahadell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0