Nattinatt

Japp, ligger i sängen bredvid världens finaste och ska försöka somna! Nu har det snart gått en hel vecka sedan jag slutade på 1:an och det är liksom på två sätt... Jag saknar arbetskamraterna, arbetsuppgifterna, patienterna, vissa doktorer, action.... Jag saknar inte stressen, schemat, vändskiften, maktlösheten....

Nu har jag valt att prova detta en period och gästapel på ettan kommer det vara ändå!

I morgon drar vi till ysen med Adria, på kvällen kommer fam Mamma, Daniel och Ida för en kväll med kräftor och surströmming OCH vin!! Ska bli riktigt kul! Synd att det ska hällregna hela dagen men vad gör väl det när man har ett förtält!?

Nu ska jag lägga mig fiskrok med knatte och nanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0