Ett gott nytt Jul!!

Long time!

Julen kom och försvann i ett kick och den var sig lik ;)

Milo överöstes i julklappar och maten, ja den smakade som alla andra år..

Nu är det 2013 och det är helt sjukt! Tiden bara rinner förbi ochman hinner inte göra ett skit, hur går det ihop? Nyårskvällen spenderades med fam Jacobsson, tre rätters, vin, Bingolotto och bordsspel:) även gullMoa med pojkvän Adam kikade förbi, vilket var väldigt uppskattat! Lugn jul och nyår, precis som det ska vara :)
Milo och Ella var med och tittade på fyrverkeriet på tolvslaget och dom var salig, Milo sprang och sa att det var det bästa dagen :)

Med tanke på tiden så är det nu väldigt lugnt hos fam Modin, båda mina pojkar sussar sött sedan länge, men den stora fick mig att ta en koffein tablett inför en eventuell baksmälla i morgon och jag känner mig nu rätt så pigg *smart tjej*..
Men hoppas ni haft det bra ikväll och jag önskar er all lycka inför det nya året! Det kan ju bara bli bättre! Eller hur!?

Motgångarna var många år 2012, men glädjen att få vara Milos mamma, sjuksköterskeexamen och mitt jobb gör att 2012 blev ett helt ok år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0