Dåligt med fredagskänsla

Ja den där urmysiga, OLW kvällen är snart här och istället för att dra filten över knäna så ska jag klä på mig kommunpyjamasen och spendera nätterna med sprutor och KAD:ar med läckage... Är inte det mysigt så säg!?

Milo ska sova hos sin farmor för maken ska sitta på en is 6-12 i morgon, för det tycker han är kul liksom! Jag räknar kallt med 1:a pris i den där pimpeltävlingen och några tusenlappar till hemmet, men känn ingen press Rickard, ingen alls... Tänk absolut inte på bilen jag ska hämta ut från verkstan i dag, gör inte det! Och pimpling, det är ju inte svårt att förstå varför det ordet blivit synonymt med "dricka öl", skulle jag sitta på en is i flera timmar så skulle jag också behöva pimpla.. Ja öl alltså... För annars fryser man ihjäl, alternativt tråkar ihjäl...men skulle jag någonsin få för mig att ens riskera mitt liv genom att bevandra en is, så kan jag sätta pengar på att isjäveln skulle brista och då jäklar är det inte snack om saken om den där ihjälfrysningen!

Nu ska jag gå och överbelasta kontot och hämta ut den där skitlilla, blåa fanskapet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0