Ja man springer som kommunalare oxå!

Satt precis ner arslet efter en hektisk start på jobbpasset! Sov nu! Det är ju natt!

Ja och Milo sover nog gott hos sin farmor, jag hade ju lovat gossen att han fick ringa och säga gonatt (förut gick inte det för han kunde bli tokledsen och skulle hem), och medans jag var ute på språng hade jag två missade samtal såklart!! Nu har jag ont i magen, helt säkert i onödan men jag hade ju lovat liksom, dåligt samvete! Det där dåliga samvetet är ju helt sjukt sen man fick barn, har då aldrig haft sån uppsjö av dåligt samvete någonsin i hela mitt liv! Man tycker ju jämt man gör för lite, eller skäller lite för mycket, säger nej alldeles för ofta...

Nä ni, natt 1/3 here we come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0