Måndagslyx är....

...att få krypa till kojs bredvid den snyggaste killen (trots att sömnen inte helt konstigt nog vill infinna sig)
...att sitta ensam under en filt i soffan och titta på top model och project runway utan att nån som klagar (sorry Rickard, men det är faktiskt det)
...att maten redan var lagad igår så efter Milos dans var den bara att värma, KUNG gjort av mig!
...att inse att jag har nio lediga dagar framför mig
...ett hett bad (nu snackar vi inte ljummet utan HETT, det ska fan göra ont när man sätter ner fötterna)

Maken befinner sig på kurs en sisådär 70 mil bort, närmare bestämt Jönköping.. Återkommer till hemmet på fredagkväll.. Jag har lite att dona med så veckan kommer med all säkerhet att swischa förbi..

Nämen gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0