Life...

Hej,

Har ni tänkt på hur det kan vara med "mera vill ha mest",
ibland så stämmer alla ordspråk bara så bra,
"den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket".
Jag sitter och tänker på dem som inte ens har mera,
dom som inte ens gapar, det finns dom som är nöjd hur
det är just nu eller det finns dom som inte ens försöker få mera,
eller dom som inte ens vet att det finns mera att gapa efter.

JAG är nöjd, jag har min man och min son, det som kanske saknas
är lite tur då och då, allting ska vara så himla svårt hela tiden,
varför kan inget bara "rulla" på för oss, varför
är det hinder på vägen hela tiden.

Jag vill ha raksträcka utan gröpper i vägen nu,
jag vill för en gångs skull känna,
"men nu är det min tur"


/Anna


Kommentarer
Postat av: Joanna

hej hej!

Det kommer snart att bli eran tur också Anna! Det är jag övertygad om! Älskar dig! Kram kram!

2008-07-06 @ 23:34:00
Postat av: Sussa

Håller med Joanna... Love you my lady! Pussen!

2008-07-07 @ 18:00:18
Postat av: Mommo

Lovar,...Efter regn kommer sol, så oxå för dig..En dag kommer vägen att vara slät å fin utan gröpper,...Älskar dig/mamsen

2008-07-07 @ 19:47:26
Postat av: Malin@work

Jag hoppas att er tur kommer och att vägen framöver är utan dumma gröpper.

Massa kramar till dig o jag vill gärna dejta nån dag :)

2008-07-07 @ 21:21:51
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: cia

Kan bara hålla med föregående ..



Anna! Dín tur kommer jag lovar dej, ibland tar det bara lite längre tid, men då blir det så MYCKET bättre istället.. Kram till dej

2008-07-11 @ 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0