GÄÄÄSP

Trött, trött....nu sjunger jag på sista versen, 2 dagpass kvar nästa vecka bara!!

Trodde väl aldrig att jag skulle blogga denna tid någongång, men nu måste jag ju eftersom
jag kan, har med mig lilla svarta datorn på jobbet, så jag har något att göra mellan
larmen.

I morgon vankas det lunch med några sköna damer, Det ska bli nice, men Joanna ska
plocka upp mig 12.00, och jag slutar jobba 07.00, vilket ger mig..ehh...alldeles för lite sömn,
men det är ju sista natten så då är det ganska skönt att snabbt vända tillbaka på dygnen,
trots att jag brukar gå, se ut som, agera som en zombi hela dagen ;)

Sen igår kväll packade vi bilen full eftersom vi ska inviga husvagnen i morgon med en
övernattning, så det blir raka vägen till lotten efter stadsbesöket och på lördagen kommer
förhoppningsvis mamma, Håkan, Andreas, Daniel och Lillemor ut, mamma kom med en
fantastisk idé om att äta surströmming där ute, kanske en bra idé för att det finns lite
grannar som störs, men samtidigt "vad ska vi grilla liksom" ;);) ä, jag ska nog smaka
lite jag med, men varför ska det lukta så förskräckligt?

3 timmar kvar....en jobbig anhalt innan natten är över....men snart så...

Kram kram, era sjusovande bloggläsare, jag är inte avis för fem ören....*fnys*
jag kommer att sova till 11.55 i morgon (idag?)..


Kommentarer
Postat av: Mommo

Vi kommer i morgon, ringer dig ikväll..

2009-08-14 @ 16:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0