Vart är sommaren?

Här går vi å väntar på värmen, alla fina och söta små sommarklänningar hänger oanvända och är snart urvuxna i garderoben.. i stället får jag panikköpa långärmade bodysar och byxor! Lillkråkan växer och mår bra, är väl missnöjd lite väl ofta men bjuder även på en hel del leenden, vilket väger upp varenda litet gnäll :)

Storebror njuter av sommarlovet genom att sova länge på mornarna och får vara vaken längre på kvällarna, massor med kompislek och mycket TVspel har det blivit de regniga dagarna som varit :)

Mina barn liksom, mina två kottar, har inte riktigt gått in att jag har två! Två helt fantastiska ongar!



morgonflinet, lite mossig och nyvaken brutta :)



Midsommar



skön stil :)

Ha de ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0