V 31

Tjock mage...ja det har jag med all säkerhet! Magen är inga bekymmer, den är väl liksom egentligen bara ivägen när jag ska hitta en skön sovställning :) Fogarna har brakat totalt och jag känner mig liite begränsad... plocka ur diskmaskin är ett projekt kan jag lätt påstå till exempel. .. Sen min puls..ojoj...har haft en vilopuls på 100> i 10 veckor så kondis är något icke existerande, en trappa kan lika gärna vara killiminjaro... MEN jag känner hopp och förväntan och faktiskt en glädje av det som kommer, vi ska få en bebis ju!!

Var på tillväxtultraljud för 2 veckor sedan och det gjorde faktiskt lite underverk för psyket.

Annars har vi sportlov i huset så vi njuter av sovmorgnar och lediga dagar (sjukskrivna)...

nattinatt




Kommentarer
Postat av: Erika

Väldens finaste mage på världens finaste Anna <3

2014-03-16 @ 12:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0