V 33 Glamorösa graviditet

Fy fan...smärta.. nu ska vi prata om min verklighet, där foglossningar är lätt som en plätt, andningssvårigheter är ingenting, magen känns som ett lätt moln, svullna fötter känns som ett par mjuka tofflor.

Det finns inget som klår det värsta av det värsta...

HEMORROJDER!

Djävulens påfund, önskar inte ens min värsta fiende, skulle jag föda barn med dessa i röven så skjuter jag hellre skallen av mig!
Seriöst alltså!
Trodde väl aldrig att det kunde göra så in i helskotta ont! Jag sitter till och med å grinar när jag kissar..
sjukt..helt sjukt.. när jag ligger på sidan i soffan helt blickstilla så är jag smärtfri men rör jag mig det minsta så känns det som att allt mitt innanmäte kommer ut medans någon håller en eldspruta rakt mot rumpen.

har fått utskrivet lite starkare medikamenter idag så nu hoppas jag dom jävlarna bara dör.. dö säger jag!

Mitt mantra är "det är iaf ofarligt och det är inte för evigt"...men det gör ändå ont..ont är ett för litet ord för detta...

Nu vet ni det å!

"Det är såååå mysigt att vara gravid"..pfffhhh

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0