BF= barnfritt!

Tjohej!

Nu skriver jag bara med vänster hand för den högra är
fullt upptagen med att hålla vinglaset!

Ja nu är det lite fest, elle ja inte riktigt än, jag är solo än
Anneli är snart på väg, men strumpbyxorna är pårullade,
håret är rent och platt tången ligger redo!

Rickard är på grabbfest i stan så dit var man juh inte
välkommen, men kanse ses på stan vem vet!?

Äh sitta här när det vankas fest, nä ni roligare saker finns ju att göra..hehe

Vinflarran måste nu tömmas!!!!!

Skål och ha en trevlig lördagkväll!

Sänder en puss till min lilla goding som sover hos mormor ikväll!
Sov gott hjärtat!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Sussa

Önskar er en toppen kväll!!
Nästa gång e jag på! Lovar de!!

Hälsa Annelin och ta det lugnt!
Kramen!

2008-04-12 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0