Byggare Bob!!!!

Bob, bob, bob...hur kan man bara avguda denna Bob..
..jaja, något man bara kan förstå om man är en två årig pojke kanske?
Han fick skopis (Bob traktor, för er som inte hänger med) igår av mormor
177:- för en liten pluttig traktor med ögon, "made in china"...den
stora kostade hela 499:-, och sååstor är den faktiskt inte!!

Ja annars mår jag jättebra, har fått lite besked om framtiden som
ger mig hopp, och det känns så rätt för mig bara..

Har även fått andra nyheter som jag måste ta beslut om,
jag med min beslutsångest, kan ju inte ens välja strumpor
på morgonen, och detta är ett större beslut än det...
...åhh hatar beslut, tycker att Rickard kan besluta åt mig
men han vill inte det, mäh konstigt, fast han har berättat
vad han tycker i alla fall och det är ju bra...men men, man får
väl insyn snart hoppas jag!

Rickard har börjat renovera hos min mor och hennes sambo,
ska bli hela huset men har nu startat med vardagsrummet,
så helgerna framöver vet nog Rickard vad han ska göra nu!

Åhh jag är rastlös, måste göra något! Det räckte inte med "så ska det låta"
ikväll känner jag, behöver något mera, en hårdrocks konsert kanske!?

Svamla kan jag göra med någon annan också,

Ting tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0