Linda?

Nyfiken som jag är så skulle det vara kul att veta vem Linda "jag läser faktiskt också" är?
Kan det vara en Larsson? =)=)

Japp, fredag natt och grabbarna sover, även jag snart nog...jag älskar att vara vaken på nätterna, riktigt nattuggla är vad jag är!

Men men det är juh en dag i möra me, fylld med Byggare bob, klädbytare, hoppning och en massa, massa NEJ!!
Ni som har en 2 åring i huset eller känner min vet vad jag menar!

I kväll var vi i alla fall och hälsade på den lilla sötnosen nedan, ojojoj, suger verkligen i min bebistarm, försökte med all min kraft på väg dit i dag att om inte Rickard kände ens lite som jag känner inför ett till barn när han höll lilla Lova så hade han ett hjärta av sten...och ja det är precis vad han har, varför ska det vara så svår att övertala, vill ju att Milo ska bli storebror, kanske till en liten Viggo...har inga flicknamn på lager, Ayla kanske...men är ganska bombsäker på att jag kommer att ge (om jag nu får min vilja igenom) Milo en lillebror.

Nu gör jag allt för att inte sova....kanske ska duscha..hmmm, synd att man blir såå himla trötter i morgon bara.

Köpt en mössa jag fick idag till Milleman, passar som gjutet på min pojk.....hehe

image10
Min lilla satunge =)=)
God natt alla  ni som läser, fler än en i alla fall! haha
Kramen då..

Kommentarer
Postat av: Linda

Nope, det är din sons tremännings mor :P

2008-04-05 @ 13:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0