Slapp...slapp!

Sitter och tittar runt på nätet och bara suckar över
allt som finns, jag vill också ha mycket pengar,
det som säger att man inte bir lyckligare av pengar pratar "bullshit",
Jag pratar bara för mig själv men jag tror i alla fall att jag skulle¨
bli en lyckligare människa om jag hade pengar, inte överdrivet mycket
men så mycket så jag kan göra/köpa vad jag vill när jag vill, åka på semster
när vintern känns  skit, eller går diskmaskinen sönder är jag absolut
en mycket lyckligare person eftersom jag kan då köpa en ny och slippa
handdiska. Ja, men det är väl bara att acceptera sitt öde då jag inte har
någon rik avlägsen gammal släkting. Så om inte trisslotten vill falla
på min tur så är det bara att inse verkligheten.

MEN, jag har tak över huvudet, mat varje dag, en frisk familj som
älskar varann....så jag är nöjd ändå...fast om jag bara fick lite pengar då!! =)=)

Mer vill ha mest vet ni väl!

Hur skön ser inte denna dress ut?
image19

Och med det avslutar jag dagen!

God afton kära ni!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0