Tjing tjing

Hej hej
I morgon är det söndag igen, tänk å bara
vakna en söndag och vara ledig på måndag, vilken
känsla, att jag inte tog mera tillvara på måndagar
när jag var mammaledig, hör ni det alla mammalediga
"Ta till vara på måndagar!!!"

Idag har vi hunnit saker, började dagen med att
slåss på klädbytardagen i Hudik, tänk vad det
är poppis, men vissa kläder kan jag inte ens förstå
att man gör ett försök att sälja, jag har svårt
att tro att barnen i fattiga länder skulle vilja ha dem,
´vissa med hål i och andra helt skitiga...
..men lite fynd gjorde jag ändå, mest brallor faktiskt.
Sen var jag, Milo och Mommo och hälsade på
Hallbergs hästar och kor, det var spännande måntro, jag hade
mina ögon på en ko hela tiden som låg och lät konstigt och hade
halvöppen mun med tungan ute...jag tänkte att antingen
är kon döende och behöver en doktor, eller så ska
hon föda och behöver en doktor...men jag lämnade henne
till hennes öde och hoppas allt gick bra!

Nu i kväll så har Milo sprungit omkring i dessa söta kläder
image11
som han fick av Janna i julklapp,
så himla gullig!!!!


Nu badar mina karlar och jag njuter av tystheten, inte ens Tv:n
får stå på, snart är det över och då ska det obligatoriska
lördagsgodiset stå på bordet, titta på Körslaget och Sing a long!
Hua vikken pensionärsvarning, men som sagt skulle jag inte
göra något som hellst av ansträngning i helgen.


Take care my friends! Även du Linda =)=)
Det var till och med Anneli som fick knäcka nöten om
"vem är Linda mysteriet", jag bara tänkte att jag har då ingen
kusin som heter Linda...=)=) Meeeen så dum man kan vara då!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, nä det är ju inte jag som är kusinen. Men lite fick ni ju fundera :P

2008-04-06 @ 14:59:47
Postat av: Anonym

I morgon är de fredag! Du suger AnnaPanna... Kollar ju in vaaarje dag efter nåt nytt å fräscht! Lt dig inspireras: på www.sussafurustrom.blogspot.com
Den tjejen uppdaterar sig nästan dagligen!
Pöss i allafall! Love!

2008-04-10 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0