my day!

Ja, och konstigt nog känns denna dag som alla andra lördagar!

Bara inse att man e vuxen, inget spännande att fylla år längre!
Och det gör inte så mycket heller, nu ser jag hellre lyckan och
förväntningarna i Milos ögon!!

Gårdagen gick KANON, så det är ju bra!

Åkte ut till Valbo och handlade med Tony, Petra
och Devin, vi gick å gick...det var jätteskoj!

Sen åkte vi till Tessan och Conny och deras
gööör fina hus, inge avis alls! =)
Vi käkade pizza, mumsigt värre!
Sen låg jag och Tessan i sängen och fnissade
och pratade! haha!
Kom även fram till att dom bor alldeles för långt
borta, fast hon tyckte vi gjorde det! Men visst,
ge mig ert hus så flyttar jag omedelbumms! =)

Idag har det vart lugnt, min familj och rickard mamma
och mormor har vart här på dagen och ätit tårta!!

Nu kom fam Helena så jag ska sluta!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Nadia

Meeeen varför har du inte sagt att du fyller år!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS knäppo.

2008-12-06 @ 20:13:08
URL: http://nadia81a.blogspot.com
Postat av: mommo

Ha en fortsatt härlig födelsedagkväll...Kram Mamma..

2008-12-06 @ 21:31:21
Postat av: Malin

Ett Stort Grattis på din födelsedag. Hoppas du har haft en bra sådan. Kram Malin med familj

2008-12-06 @ 22:50:19
Postat av: myran

Grattis i efterskott ANNA! hade inte en susning om att du fyllde:)Hoppas du hade en bra dag//Cia

2008-12-07 @ 11:54:28
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0