Fjortis!

Hej hej hallå!

Idag har vi varit och grattan Moa som blev fjortis idag!

GRATTIS MOA!!

Tänk när man var fjorton år va! Man satt på byn och
kollade in snygga grabbar, man började snart springa på Varvet,
(de i min ålder vet vad varvet var)
Man var lite tokkär i alla killar, ja det var mycket mera
som hände då också som, skolångest, brustna hjärtan,
besvikelse..ja alla känslostormar man bara kan ha om
man är fjorton år.

Skulle någon komma med en magisk pinne och fråga om jag vill
bli fjorton igen så skulle jag nog tacka nej, det räcker att vara den
en gång i livet.

Men Moa, njut i fulla drag, du är bara fjortis en gång!!

mamman Carola hade bakat en supersmaskig tårta hon
Ni ska bara veta!



Det ni!!

Sen har vi "the crazy people"

Milo, Rickard, Moa



=)=)

I morgon ska det bli hetta ute har jag hört,
jag är superladdad inför en pool dag hemma hos far!!!

Vill ligga och gassa på en madrass och guppa
omkring, SEMESTER!! eller ja föräldraledighet i alla fall! =)

Nu ska jag natta tidigt för en gång skull,
min tur att kliva upp i morgon, men vi har nog ett
av världens snällaste morgonbarn, sover oftast till mellan
8-9, det är gött det!

Tjongtjng


Kommentarer
Postat av: Sussa

Hej hej...



Är i stugan vi men jag ringer i morgon ( torsdag ) för att se över planerna inför helgen! SKA BLI SÅ JÄDRANS SKOJ!!... Ser grymt fram emot det!!!



Å du gumms... DU är alltid vacker, i byxor, joggingdress, axelvaddar eller klänning. Spelar ingen roll!!



Å sötast är ju Gograbben såklart!! Ge honom en blöt puss från oss så hörs vi snart!!! KUL!!!



Kram från ett soligt Skrotten!

2008-07-23 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0