Lång helg!

Hej goa ni!

Long time no seen!

tackar Linda för den supertrevliga torsdagskvällen,
men skumma filmer och gött sällskap!

Visar lite bilder från den gågna kvällen,
hade dock bara Mobilkameran,
så dåliga bilder, men objekten är så bra!!



Allas vår Linda med kameran i högsta hugg!!



Cia visar sin bästa sida! Vår rockbrud!



Solstrålarna Lena och Mallan,
tyvärr jobbar inte Lena kvar med oss, men Malin är
idag min bordsgranne.


Ja det var lite på torsdagen, vågar inte gå närmare in på vad vi
gjorde då kanske min blogg stängs och det vill vi ju inte, =)

I lördags var det bröllop för hela slanten,
min barndomsvän Jenny skulle skrida till altaret,
med sin nyfunne Fredrik.
Hon var vacker som en dag!



Och då bröllopet hade kavaj som krav
måsta ju jag trycka i mig i en klänning,
och jag har ju lovat brudarna att visa hur jag såg ut,
ni andra kan ju blunda för det är inte den
vackraste synen!



Jaja, nu är det gjort i alla fall och men några glas vin
i kroppen så kunde jag ha haft på mig vad som hellst ändå =)=)

Trevlig var kvällen, tack för det Jenny och Fredrik att vi
fick dela er dag med er!!

Jag avslutar med några bilder på vilde!



Milo på sin vattenskoter, går ca 2 km tim!



E han nå söt eller?  Mammas hjärta smälter!!



Vad är det egentligen för färg på dessa vackra ögon?
Blå/Brun/Grön??


Ja nu avslutar vi detta inlägg sagt i bilder denna gång!

Tänker på dig Linda som tillbaka till jobbet knatat!
Jag kommer om fem veckor jag med! =)=)

Tjongeling

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du var jättfin i klänningen!!!

Tack för senast. Grymt roligt du! Haha!

Kram till dig

2008-07-22 @ 09:45:10
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Petra

Men Anna, va dum du är! Du är ju jättevacker ju!!!

2008-07-22 @ 12:21:38
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: cia

Den klänningen var skitsnygg!! Kan du gott ha flera gånger,du var jättefin i den. TACK själv för torsdagen kul var det.. Var ju till Kilafors i lördags och det var KANON bra. Kram kram Cia och du vilket brudpar..FINT!!

2008-07-22 @ 13:52:46
Postat av: Linda

Tack själv för att du kom hit i torsdags - och framför allt att du stod ut med allt tok! ;]



Skitsnygg klänning förresten! :]



Saknar dej på jobbet. Kraaam!

2008-07-22 @ 20:14:54
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0