Life goes on!

Hej hej!

Sorry för det tidigare deprimerande inlägget,
men det är mycket bättre nu när jag har gett
mig tid och umgåtts med min älskade son hela veckan.

Ja, annars har vi vart och firat Fanny som fyllde
2 år i går, tiden går så fort så....
Idag hann jag med att snabbträffa Linda på E center,
alltid kul att träffa allas vår goa Linda, och fick även
träffa henns sambo, kul det me!

Ville bara för er som är intresserade informera
att "life goes on"!

Det som inte dödar, stärker!

Tjing

Men förresten, höll på att glömma!

Jag vann en Ipod från jobbet i en
säljtävling, man kan ju tro att de läst mitt förra inlägg
då det handlande om tur, för seriös, jag har ALDRIG tur!!!

Men gla´blev jag, nu ska jag bara fatta mig på den!



Fin va!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att träffa dej också idag gumman!

Skönt att du mår bättre! :]



Vi kör en dejt hemma hos mej till veckan tycker jag! Porrkväll med flickorna du vet! ;]



Kraaam!

2008-07-11 @ 21:57:14
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: Malin@work

Men shiiiiiit....GRATTIS som fan till vinsten!!!!

Skitakul!

2008-07-12 @ 11:19:19
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0