Mitt i natta!

Tjo hej!

Kom precis hem från Fam H, där jag tillbringat
kvällen då Rickard var i stan då gudfadern är i trakten.
Jag fick också träffa dem i dag och det var ju väldigt
roligt att se dem och vilka nyheter sen...ojoj..

Ja, annars har halva helgen gått och det vankas jobb
på måndag igen, nu känner jag verkligen att det
är väldigt nära ledigt, är bara trött och längtar efter
Bubbas till och med när han sover, vill vara med han
nu, vill leka hela dagarna, vill gosa, vill äta sen frukost,
äte lunch hemma ute i trädgården, vill bara vara.....
...men snart...10 arbetsdagar kvar! Hua va långt det lät!

Jag åkte på en affär i Söderhamn i torsdags som sålde
barnmärket gangstar, som egentligen bara säljer via homepartyn...

Jag kom hem med dessa tröjor, hade såå gärna villa haft skinnpajen
de har, men den var helt slut sedan länge



Gick även i på exit som hade lite REA och hittade en tröja full med crossar,
vad kan passa bättre på min vilde!!



I morgon hoppas jag på finväder och då inte så man kan bada utan så jag kan tvätta och hänga ut tvätten,
sånt här sk*tväder får det vara slut på nu, nä, här längtar man till sommarn hela vintern, men vadå, vaför lär man sig aldrig att sommaren inte alltid vill det man själv vill, bara regn och regn, eller mulet och mulet, eller kallt och kallt...

Vill ha sommar och VÄRME!!! nuuu, gärna igår!


Hej på er då, ni få som läser detta, men det är inte så bara det!!! =)=)

Kram kram



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fasen va fort helgen har gått, min helg som bara är idag.. Stackars jag jobbade ju igår.. Så jag ska väl "njuta" av min ledighet med städande, tvätta och dona ute i trädgården. Läre ju ha fint hemma om jag ska få besök nån dag framöver av nå fina jänter! ;]

Kram på dej, vi ses imöra!

2008-06-29 @ 10:26:09
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0