En NY dag!

Om en kvart börjar det, det där som man
inte vill ska hända...om en kvart...
då är man fast på sin plats hela dagen
tills man släpps fri igen på eftermiddagen...

Om en kvart...

Jag sitter på jobbet och inväntar det första samtalet,
då ska jag vara trevlig och alert, i alla fall
måste jag låta så...för jag känner mig absolut
inte som det.

10 min kvar...

Ni kanske funderar varför jag sitter på jobbet så
tidigt som jag gör, men det har jag inget bra
svar på faktiskt, bara blev så idag..lite tidig,
manneb har åkt till Uppsala på nån MC butik
som har REA, Milo är hos Mormor så alla skulle
upp tidigt idag.


Nä nu ska jag logga in de olika 25 systemen vi
arbetar i!

Hej Svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0