Jaha så provar även jag detta!

Jag är och har alltid varit en person som alltid hänger på trender
när trenden har lagt sig!

Vem kommer inte ihåg de utsvängda jazzbyxorna från 90 talet?
De skulle jag aldrig ta på mig...ja ett halvår senare hade jag säkert tre par
i min garderob.
Eller varför inte ponchon, vadå en tröja men inga armar eller en halsduk med ett
hål i, vad är det egentligen, nu har jag två!!

Och vi ska inte prata om vad jag tyckte om kortkjol och tajts, och det är just
nu mina absoluta favvis outfit.

Åsså kommer vi till detta, Blogg, jag skulle hellre dööö än att skriva om mitt tråkiga liv
på internet varje dag, men vad gör jag nu då...jo visst, provar detta om bloggning.
Vi får väl se hur länge gnistan håller i sig, säg den lycka som varar!

Ja nu ska jag väl kolla runt lite här på blogg.se.

Vi hörs väl igen kan jag hoppas

Kramis Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0