Ok, nu är det bra!

Jobbigt med trött barn, usch är jobbigt nu för han när han inte får sova nå mera på dagarna
men det blir nog bra snart, för det är värt att han somnar i tid på kvällen!!

I morgon ska jag och Milo ta en ledig dag, vi åker nog till Shamn och kanske shoppar
lite julklappar, lust att följa med mor??
Sen på eftermiddagen ska Milo åka och leka med Alma och jag får surra med Erika och snusa bebis, me like!!

Nu går Mille på tiredspeed (nytt uttryck igen), hoppar och studsar som en boll,
upp i soffan, ner från soffan, springa ut och in från sitt rum, bära ut ALLA leksaker
till vardagsrummet, testar mammas gränser som just nu inte har några, trött jag med!

jag har i alla fall gjort storkok av spaghetti och köttfärssås, äntligen tagit tag i de rena kläderna
som upptagit platsen på skötbordet sen jag vet inte när, plockat och städat, lagt i tvätt.....så lite tiredspeed har jag med!

Undra om vi ska ta ett bad, men nu när både tvättmaskin och diskmaskin är på brukar vattnet
inte bli så varmt och skönt som vi frössisar vill ha, men det är ju ett bra tidsfördriv nu på kvällen också!


I skolan har vi haft föreläsning, det lät "bla bla bla bla", hade tyvärr inte krafter att lyssna
och vara koncentrerad, för det var säkert jättebra, men sen hade "the secret" sin inverkan
för det blev nå fel på telebilden så vi gick hem en och en halv timme tidigare! Gu va lessen jag blev! =)

Mina önskeplaner inför kommande helg:
-köpa klart alla julklappar, önskelista mottages vänligt från Moa! (vet nog att du läser)
-Hälsa på fam Moa och sjunga singstar, kanske t.o.m lite vitt vin =)=)
-Träffa Joanna med familj
-Åka på badhuset i shamn
-Titta på en bra film med massor av godis
-sova till 12.00 i alla fall en dag (var minst 3 år sedan man gjorde det)
-skulle verkligen önska att jag fick ett partyhumör och ville ut på krogen, det var länge sen!

Jaja, men det var bara som sagt en önskelista!! Man hinner ju aldrig det man vill och önskar!

Nu ska jag aktivera Milo som ligger på golvet framför TV:n och tittar i en bok samtidigt!

Tjing

Kommentarer
Postat av: mommo..

Kanske det, ska tänka på saken!!!...Då får jag träffa min lillprins i varje fall.......Kram..

2008-11-18 @ 18:42:40
Postat av: Nadia

HAHAHA jag tänkte oxå på the secret :P Lisa både ringde och messade och berättade att föreläsningen inte var slut ännu, så tydligen verkar gävle ha trott att vi trodde de var klara bara mitt i sådär. Hmmm... aja typiskt vi korkade hudikbor ;)

2008-11-18 @ 21:02:16
URL: http://nadia81a.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0