Snart helg!

Veckorna säger bara swosch...hur ska jag hinna allt???
Jag har läsning så det räcker och blir över i helgen så
jag kommer inte att vara görolös!! Men jag har fått jobbigt
med ögonen, bokstäverna flyter ihop när jag läser,
nån som vet vad det kan bero på? Glasögon?
Jag har alltid haft perfekt syn, men nu verkar det vara
typ ett brytningsfel eller vad det heter! Kan inget om det där
med ögonen.

I dag har jag vart i skolan och haft handledning,
det var bra, fick frågorna lite mera tydlig!
Sen planerade vi ihop gruppträffarna så de
närmaste veckorna kan ni räkna mig som osynlig,
massor att göra, massor......men jag vill bli klar
så fort som möjligt så man kanske kan mysa till
det och ha lite ledigt under julhelgen!

Här kommer lite bilder!!




Triss i bebisar!
Edwin, Ella, William.
Sötisar!



Min och Sussas bubbelkväll,
Sussa bad att inte visa henne så hennes ord är min lag!



Smått å gott!!

Nu ska jag läsa lite!

tjing

Kommentarer
Postat av: Marre

Det där med ögonen. så hade jag när jag vara yngre. Då sa dem att ögonen blev trötta inte orka hänga me så jag fick glasögon. Gå till en optiker är mitt råd. Hoppas ni får en bra helg. Hälsa familjen..



Kram

2008-11-14 @ 08:37:47
URL: http://frug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0